Aftellen maar - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Daphne Balster - WaarBenJij.nu Aftellen maar - Reisverslag uit Rijen, Nederland van Daphne Balster - WaarBenJij.nu

Aftellen maar

Door: Daphne Balster

Blijf op de hoogte en volg Daphne

20 April 2017 | Nederland, Rijen

Hoihoi allemaal,

De tijd vliegt gigantisch, want komende zaterdag gaat ons avontuur naar Griekenland echt beginnen!

Momenteel ben ik daarom ook druk bezig om de laatste spulletjes bij elkaar te verzamelen en dan wordt het echt tijd om mijn koffertje in te pakken... koffertje? zeg maar gerust koffer! Jeetje, gaat het allemaal wel passen wat ik mee wil nemen?!

Wil je op de hoogte blijven van mijn reis? Houd mijn pagina dan dagelijks in de gaten voor recente updates, foto's, leuke verhalen, dagelijkse bezigheden, nieuwtjes, weetjes en feitjes!

Tot over 2 dagen

Liefs,
Daphne

• 20 April 2017 - 09:50

Papa:

Hoi Lieve Daphne,

Iemand moet de eerste zijn met een reactie!
    Het is inderdaad een heel groot avontuur! Alleen de heenreis al :)
    Op dit soort avonturen worden kleine meisjes groot.
    Heel leuk om je zo te kunnen volgen en dat gaan we ook zeker doen.

groetjes,

Papa

• 20 April 2017 - 10:23

Mama:

Hoi Daphne,

Volgens mijn begint het al met koffer inpakken als dat gebeurt is ( zeker voor een vrouw) dat kan het avontuur beginnen.

XXXX mama

• 20 April 2017 - 10:40

Bas Van Hamont:

Daphne!

Heel leuk bedacht dat mensen je zo kunnen volgen. In ben er daar een van:). Ben benieuwd naar je verhalen!

Good luck!

X Bas

• 20 April 2017 - 11:03

Anonymous:

Daphne,

Wat een leuke manier van het bijhouden van een dagboek. Ik kijk uit naar de avonturen die je gaat meemaken. Probeer open te staan voor alles wat op je pad komt dan zul je het meeste ervaren en leren. Sucess en veel plezier.

• 20 April 2017 - 13:09

Oma En Opa:

Het begin is al goed. Wat een leuke manier en site om een ieder mee te laten beleven wat jij beleeft.
    We zullen zeker dagelijks kijken en indien nodig reactie geven.
    Succes op Samos en de natuur daar.
    toi! toi toi!
    Oma en Opa.

• 21 April 2017 - 10:44

Oma En Opa:

Goede morgen Daphne.
    Nog even wat raad al weet je het misschien wel.
    Vergeet niet van je belangrijkste papieren een kopie te maken en altijd in je koffer te laten ook de reis tickets.
    Paspoort zeer zeker.En dan.................nog één nachtje slapen goede en veilige vlucht.
    groetjes Oma en Opa.