Weekend week 3: 13.05.17/14.05.17 - Reisverslag uit Pythagóreio, Griekenland van Daphne Balster - WaarBenJij.nu Weekend week 3: 13.05.17/14.05.17 - Reisverslag uit Pythagóreio, Griekenland van Daphne Balster - WaarBenJij.nu

Weekend week 3: 13.05.17/14.05.17

Door: Daphne Balster

Blijf op de hoogte en volg Daphne

15 Mei 2017 | Griekenland, Pythagóreio

Hoi allemaal,

Hier een klein verslagje over het weekend. Veel leesplezier.

Zaterdag 13 mei was het een gezellig dagje. We gingen op pad met het Nederlands groepje (Donny, Tom, Thijs, Loutje en ik). We gingen vandaag naar de opa en opa van Donny die hier op vakantie zijn voor twee weken en in een resort verblijven. Het was een eindje rijden met de auto, maar dat was zeker de moeite waard. Het was namelijk weer een prachtige rit door de bergen. Eenmaal aangekomen zijn we wat gaan lunchen in het dorpje. Loutje en ik hadden een lekkere pasta genomen. We hebben daarna nog even een drankje gedaan met de opa en oma van Donny en een duik genomen in het zwembad. Rond 5 uur zijn we weer terug gereden naar huis om ons klaar te maken om naar de stad te gaan om wat te dineren.

Zondag 14 mei was het de dag dat je net als elk jaar je moeder mag laten blijken hoeveel ze voor je betekend. Ook wel Moederdag genoemd. Het is een commercieel gebeuren, maar toch wil ik elk jaar een klein cadeautje geven omdat ze altijd voor me klaar staat en me altijd helpt. Zodoende hadden mijn broer (Jeanpierre) en ik via Greetz een mooie tulpenmand besteld die ze op de dag zelf thuis bezorgde. Moeders was erg verrast en had het niet verwacht. Verder was het hier in Griekenland erg warm. Wel over de 30 graden. We zijn lekker naar het strand gegaan om wat te zonnen. Na een dagje strand zijn we naar we terug naar de base gegaan om ons zelf een beetje klaar te maken om uiteindelijk naar de stad te gaan om wat te dineren. Het was erg gezellig en we hebben lekker gegeten. Eenmaal thuis zijn we snel bedje ingekropen omdat het de volgende dag weer gewoon maandag was.

Dit was mijn weekend. Het was niet heel erg speciaal, maar het kan niet elk weekend feest zijn toch ;)

Dikke kus aan iedereen

Liefs,
Daphne

  • 16 Mei 2017 - 08:40

    Papa:

    Misschien was het weekend niet erg speciaal maar ik zou graag met je willen ruilen hoor!!

    greetz,
    papa

  • 16 Mei 2017 - 09:23

    Mama:

    Inderdaad was blij verast de tulpen staan heel mooi.
    Fijn dat jullie een leuke groep hebben en zo te lezen hebben jullie een leuk weekend gehad.

    Groetjes van mama
    Xxxx

  • 16 Mei 2017 - 10:56

    Walther:

    Hallo Daphne,

    Zo te lezen hebben jullie een fijne stage. Ook zijn jullie drukke baasjes! Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Veel succes verder op je stage

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 9250

Voorgaande reizen:

22 April 2017 - 01 Juli 2017

Mijn avontuur in Griekenland

Landen bezocht: