Weekend week 6: 03.06.17/05.06.17 - Reisverslag uit Pythagóreio, Griekenland van Daphne Balster - WaarBenJij.nu Weekend week 6: 03.06.17/05.06.17 - Reisverslag uit Pythagóreio, Griekenland van Daphne Balster - WaarBenJij.nu

Weekend week 6: 03.06.17/05.06.17

Door: Daphne Balster

Blijf op de hoogte en volg Daphne

06 Juni 2017 | Griekenland, Pythagóreio

Hoi allemaal,

Leuk dat jullie een kijkje nemen in mijn verhalen, hier het weekend verslag van week 6. Veel leesplezier.

Zaterdag 3 juni. Ik denk dat we allemaal uitkeken naar dit weekend. Dit weekend hadden we een resort geboekt voor 8 personen aan de andere kant van het eiland. Eigenlijk met ons vaste clubje (alleen zonder Loutje, die wilde naar een Festival met andere mensen). We hadden hiervoor twee auto’s gehuurd en vertrokken rond half 11 in de morgen. Het was wederom weer een mooie rit door de bergen. Eenmaal aangekomen hadden we ingecheckt en hadden we de kamers verdeeld. 2 jongens en 2 meiden op elke kamer om het gelijk te verdelen. Na het droppen van onze spullen namen we snel nog een duik in het zwembad voordat we gingen lunchen. Het kostte 30 euro per persoon voor een nacht inclusief eten en drinken de hele dag door. Bij de lunch stormde iedereen naar het salade gedeelte omdat we niet veel groenten eten op de base. Mm, dat was even genieten. Daarna hebben we de hele middag lekker aan het zwembad gehangen. Einde van de middag hebben we kunnen genieten van een heerlijke warme douche en bereidde we ons voor voor het diner. We hebben heerlijk gegeten van het buffet en hebben daarna lekker wat gedronken en spelletjes gedaan. Rond 10 uur in de avond zijn we naar het strand gegaan om wat te relaxen en zijn daarna in bedje gekropen.

Zondag 4 juni. Helaas zat ons weekend in paradijs er bijna op. We konden nog tot 12 uur genieten van de luxe die we hadden. We hadden wat ontbeten en hadden daarna nog 2 uurtjes de tijd om lekker aan het zwembad te zitten. Daarna hebben we nog even gedoucht en hadden we ons weer gereed gemaakt voor de terug reis. Eerst zijn we –de dames- nog wat gaan shoppen en zijn we daarna naar een dorpje gereden om wat te lunchen, wat de beste lunch was die we ooit gegeten hadden in Griekenland. Wat was dat eten heerlijk zeg. Zeker de moeite waard om een keer terug te komen. Na de lunch hebben we nog even op het strand gelegen en hebben we uiteindelijk het weekend afgesloten met een drankje in Pythagorio. Eenmaal thuis zijn sommigen film gaan kijken en heb ik de was gedaan en ben ik daarna naar Donny gegaan voor een kopje thee op zijn balkon. Een fijne rustige avond.

Maandag 5 juni. Ook vandaag was er geen haast. We hadden namelijk nog een dagje vrij vanwege Pinksteren. We konden dus heerlijk uitslapen. Daar hadden we dus ook zeker profijt van genomen. Helaas was ik alweer vroeg wakker en ben ik gaan hardlopen. Het was al vrij warm en ik zag er dus ook uit als een stomende tomaat. Daarna lekker een koude douche genomen en toen werden de meiden in huis langzamerhand ook wakker. Ik ben vandaag met een paar man naar het strand gegaan om nog even te genieten van de zon en om nog even bij te komen. Rond half 5 waren we terug gegaan om even te douchen en wat te eten. Loutje at in de stad, maar ik bleef lekker op de base. In de avond kon Donny en zijn kamergenoten de kamer niet in omdat dit voor een avond bezet was voor Tom. Donny en ik zijn dus naar secret beach gegaan met een kopje thee om wat te relaxen en wat gitaar spel. Rond 11 uur zijn we richting het hotel gelopen omdat het lang zat was.

Ik heb een heerlijk weekend gehad, ik had dit weekend echt even nodig om bij te komen. Ik ga hier met een geweldig groepje om wat elke keer erg gezellig is. Ik kan wel zeggen dat Donny hier mijn beste vriend is en het fijn is om soms even met hem alleen te zijn om wat te praten over dingen in het leven. En als ik, hij of iemand anders zich niet fijn voelt om ons hartje te kunnen luchten bij elkaar. Zo helpen we elkaar er doorheen.

Bedankt voor het lezen.

Liefs,
Daphne


  • 06 Juni 2017 - 11:30

    Papa:

    die Donny is volgens mij wel een echte Romeo :)

    see ya later!

    papa

  • 06 Juni 2017 - 11:31

    Daphne Balster:

    Nee geen romeo voor mij. Maar iemand waarmee ik goed kan optrekken en praten.

    Op dit eiland heb je dat wel nodig ;)

  • 06 Juni 2017 - 11:31

    Daphne Balster:

    Nee geen romeo voor mij. Maar iemand waarmee ik goed kan optrekken en praten.

    Op dit eiland heb je dat wel nodig ;)

  • 06 Juni 2017 - 15:40

    Opa:

    Daphne wat maak jij toch fijne dingen mee op dit avontuur.
    Wat een belevenis en ervaring van het ene hoogte punt naar het ander.
    Maar.......... je doet ook vele dingen het zelfde ik lees heel veel over lunchen en dineren.
    Lijkt mij verstandig dat als je weer naar huis komt eerst een foto van je zelf te sturen zodat wij niet
    schrikken van de maten en gewichten.
    Maar ja je bent maar éénmaal jong, die tijd is nog niet niet voorbij.
    Dus genieten maar !!
    Groetjes Oma en Opa.

  • 07 Juni 2017 - 08:56

    Mama:

    Hoi hoi,

    Fijn dat het weekend gezellig was hebben jullie wel verdiend volgens mijn.
    En opa ze lopen en fietsen zo veel zo te horen dat ze dat eten en drinken wel verbranden.

    Groetjes,

    En een dikke kus

  • 07 Juni 2017 - 10:13

    Kimberley :

    Hoi Daphne,

    Wat leuk om te lezen! Heel veel plezier nog!

    Groeten,
    Kimberley

  • 04 Juli 2017 - 22:36

    Susanne :

    Dat ziet er heerlijk uit zeg zo'n hotstone massage. ;)


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 9246

Voorgaande reizen:

22 April 2017 - 01 Juli 2017

Mijn avontuur in Griekenland

Landen bezocht: