Weekend week 8: 17.06.17/18.06.17 - Reisverslag uit Pythagóreio, Griekenland van Daphne Balster - WaarBenJij.nu Weekend week 8: 17.06.17/18.06.17 - Reisverslag uit Pythagóreio, Griekenland van Daphne Balster - WaarBenJij.nu

Weekend week 8: 17.06.17/18.06.17

Door: Daphne Balster

Blijf op de hoogte en volg Daphne

19 Juni 2017 | Griekenland, Pythagóreio

Hoi allemaal,

Hier alweer het weekend reisverslag van week 8. Wat vliegt de tijd!

Zaterdag 17 juni. Vandaag was ik een dagje met de groep van Loutje mee gegaan. We gingen naar het strand “Sotami beach”. Het was even rijden en we moesten nog even lopen voordat we er waren maar het strand en de wandeling was meer dan prachtig. Het was een afgelegen strand waar weinig tot geen toeristen komen. Het enige nadeel was, is dat er bijna geen schaduw te vinden was om even te schuilen voor de zon. Het was erg warm maar er stond ook redelijk wat wind, wat wel aangenaam was. Na het stand zijn we terug naar de base gereden en hadden we ons klaar gemaakt voor het diner in Pythagorio. We hebben gezellig met de meiden wat gegeten en zijn daarna hitch-hikend terug gegaan naar de base. De meiden gingen stappen en ik ben lekker naar mijn hotelletje gegaan om wat te lezen. Ik had een heerlijk dagje achter de rug.

Zondag 18 juni. Vandaag had ik een dagje voor mezelf. Het was regenachtig, dus er was niet veel te doen. De meesten gingen film kijken of een beetje rond hangen. Ik besloot om op pad te gaan. Ik trok mijn wandelschoenen en regenjas aan en ik ben random gaan lopen. Ik had mijn oortjes zacht in met wat muziek en mijn dag kon niet meer stuk. Ik voelde me heerlijk, ik voelde me levend. In totaal heb ik zo’n 10km afgelegd. Na de wandeling ben ik even gaan liggen en ben ik naar Loutje en de meiden gegaan. We hebben daar nog wat gehangen en hebben daarna wat eten besteld. Na het eten gingen de meiden even naar het strand en besloot ik nog even te gaan hardlopen met oefeningen. Het ging heerlijk, alleen krijg ik steeds meer last van de voorkant van mijn kuiten i.v.m. dat ik geen hardloopschoenen meer heb. Na het hardlopen heb ik nog even op de base gezeten om te appen en ben ik daarna lekker naar bed gegaan. Ik was erg moe van de dag.

Dit was alweer mijn een na laatste weekend. Aanstaande week hebben we vakantie en kunnen we rustig even bijkomen van de drukke weken die we hebben gehad.

Liefs,
Daphne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daphne

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 9264

Voorgaande reizen:

22 April 2017 - 01 Juli 2017

Mijn avontuur in Griekenland

Landen bezocht: